logo

Atlyginimai srityje

Aukščiausio lygio vadovai

Lietuva, Aukščiausio lygio vadovai: dirbančio asmens atlyginimo diapazonas yra nuo 1 434 EUR (minimalus darbo užmokestis) iki 5 028 EUR (didžiausias vidutinis, faktinis maksimalus atlyginimas yra didesnis).

Tai yra bendras mėnesinis atlyginimas su priedais. Darbo užmokestis skirtingose pareigose labai skiriasi. Jei Jus domina tam tikrų pareigų atlyginimas, žiūrėkite žemiau esančius konkrečių pareigų atlyginimus.

Neto (atskaičius mokesčius) mėnesinis atlyginimas kategorijoje Aukščiausio lygio vadovai
Atlyginimai gali skirtis priklausomai nuo pareigybių, pateikta vertė yra orientacinė.
80% žmonių uždirba:
1 434 - 5 028 EUR
10% uždirba mažiau 1 434 EUR
10% uždirba daugiau 5 028 EUR


Atlyginimai tyrime išreiškiami neto.

Remiantis Manoalga.lt atlyginimų apklausa, 80 % žmonių Aukščiausio lygio vadovai kategorijoje Lietuva uždirba nuo 1 434 EUR iki 5 028 EUR kas mėnesį neto.

10 % darbuotojų uždirba mažiau nei 1 434 EUR ir 10 % žmonių uždirba daugiau nei 5 028 EUR.

Apklausa paremta darbuotojų duomenimis, išvalyta nuo kraštutinių ir besikartojančių vertybių.

Įmonėms - įgykite daugiau pasitikėjimo sprendžiant atlyginimų klausimus

Savo įmonės darbuotojams nustatykite teisingus atlyginimus. Tam jums padės išsami atlyginimo ataskaita. Visuomet turėsite patikimus atlyginimų duomenis.

Aukščiausio lygio vadovai kategorijos pareigybių sąrašas ir jų pareigybių aprašymai

pareigos
Pareigų aprašymas
Rinkos diapazonas
Skambučių centro direktorius
  • Prižiūrėti ir valdyti kasdienę skambučių centro veiklą, užtikrinant efektyvų ir veiksmingą paslaugų teikimą.
  • Sukurti ir įgyvendinti strateginius planus, skirtus gerinti klientų aptarnavimą, veiklos efektyvumą ir bendrą skambučių centro našumą.
  • Vadovauti, mokyti ir ugdyti aukštai veikiantį skambučių centro vadovų ir darbuotojų komandą, kad būtų pasiekti organizacijos tikslai ir uždaviniai.
  • Nustatyti ir stebėti svarbius našumo rodiklius (KPI), kad būtų įvertinta skambučių centro veiklos našumas ir kokybė.
  • Bendradarbiauti su kitomis departamentais, kad skambučių centro veikla būtų suderinta su platesniais įmonės tikslais ir strategijomis.
  • Skatinti nuolatinio tobulėjimo iniciatyvas, kad būtų optimizuoti procesai, technologijos ir sąveikos su klientais.
  • Valdyti biudžeto planavimą ir kontrolę, kad būtų užtikrinta skambučių centro veiklos kainų efektyvumas ir finansinis efektyvumas.
  • Užtikrinti atitikimo pramonės reglamentavimui ir įmonės politikai, išlaikant aukštus klientų aptarnavimo ir duomenų apsaugos standartus.
  • Analizuoti ir pranešti apie skambučių centro našumo metriką, teikiant įžvalgas ir rekomendacijas aukščiausiam valdymui.
  • Skatinti teigiamą ir motyvuojantį darbo aplinką, kuris skatina komandinį darbą, inovacijas ir profesionalų vystymąsi.
  • Tvarkyti iškilusius klientų problemas ir skundus, užtikrinant patenkinamą išsprendimą ir klientų pasitenkinimą.
1 540 - 6 255 EUR

Darbo skelbimai iš CVonline.lt

loading...

Mes žinome daug daugiau apie jūsų atlyginimą!

Mes žinome, ar jūs uždirbate daugiau ar mažiau nei jūsų regiono vidurkis. Mes net žinome, kaip švietimas įtakoja atlyginimą ir kiek jūs užsidirbtumėte savo pozicijoje.